آموزش نوین سئو و تکنیک ها

آموزش تکنیکال سئو

آموزش نوین سئو و تکنیک ها

آموزش تکنیکال سئو

هوندا S660 نئوکلاسیک رونمایی شد

هوندا از کیت بدنه اسپرت برای مدل S660 رونمایی کرد که از قطعات کروم و فایبرگلاس بهره می‌برد. 

از زمان معرفی هوندا S660 در سال ۲۰۱۵ تاکنون، آمریکایی‌ها چشم به آن سوی سواحل دوخته‌اند تا این خودروی اسپرت دوست‌داشتنی را به چشم ببینند. هوندا S660، یک اسپرت کامپکت مخصوص بازار ژاپن است. در حالی که شایعات در مورد ورود این خودرو به بازار آمریکا داغ شده است، خودروساز ژاپنی تلاش کرد تا به این گمانه‌زنی‌ها خاتمه دهد. روز گذشته، هوندا از کیت بدنه جدید S660 رونمایی کرد، که ظاهر آن را بسیار مدرن و جذاب می‌کند.

Honda S660 Neo Classic / هوندا S660 نئوکلاسیک

این کیت بدنه که S660 نئوکلاسیک نامیده می‌شود، بر اساس یک خودروی مفهومی است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ در نمایشگاه خودرو توکیو نمایش داده شد. طراحی این مدل بسیار شبیه به هاچ‌بک کلاس N-One Kei  است؛ بیش‌تر این شباهت به چراغ‌های گرد، جلوپنجره مشبک پلاستیکی سیاه و ظاهری با تقلید از مدل‌های گذشته بر می‌گردد. در توسعه کیت بدنه هوندا S660 نئوکلاسیک، برای سادگی ظاهر طراحی به میزان کم از قطعات کروم استفاده می‌شود.

Honda S660 Neo Classic / هوندا S660 نئوکلاسیک

کیت بدنه هوندا S660 نئوکلاسیک علاوه بر سادگی، جامع است؛ این کیت با سپر، کاپوت، گلگیر، جلوپنجره و چراغ‌های جدید عرضه خواهد شد. تمام این قطعات از فایبرگلاس ساخته شده‌اند، اما نکته حالب توجه این‌که، بسیاری از ادوات بدنه بدون رنگ هستند. چنین چیزی از هوندا با پیشینه خوب در زمینه رنگ‌آمیزی، بسیار عجیب به نظر می‌رسد. البته احتمالا بتوان با درخواست مشتری، این قطعات را به رنگ دلخواه در آورد. 

Honda S660

نسخه پایه هوندا S660 با قیمتی کمتر از ۱۸،۰۰۰ دلار برای خریداران ژاپنی در دسترس قرار دارد. بدیهی است کیت بدنه هوندا S660 نئوکلاسیک با توجه به مواد مورد استفاده، چندان ارزان نیست. هزینه اولیه این کیت در نرخ ارز فعلی، حدود ۱۱،۵۰۰ دلار است  با این حال، مشتریان جدی و علاقه‌مند هوندا حاضر هستند برای چنین محصول منحصربفردی پول خرج کنند. علاقه‌مندان می‌توانند تا اوایل مهر ماه ۹۷ صبر کنند و با آغاز زمان سفارش، آن را تهیه کنند. با این وجود هنوز هم اخبار موثقی از احتمال ورود هوندا S660 نئوکلاسیک به آمریکا یا دیگر بازارهای خارج از ژاپن در دست نیست و احتمالا؛ آمریکایی‌ها همچنان باید منتظر باقی بمانند. 

کیت بدنه جدید هوندا S660 نئوکلاسیک رونمایی شد



زومیت

تخفیف‌های ویژه شهرفافا به مناسبت ۱۹ سالگی

شهر فافا یک فروشگاه آنلاین برای گجت‌های الکترونیک است که در نظر دارد تا به مناسبت آغاز ۱۹اُمین سال فعالیتش، شماری از گجت‌های الکترونیک نظیر لپ‌تاپ، لوازم جانبی و صوتی تصویری را با تخفیف به فروش برساند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

ظهور فروشگاه‌های اینترنتی مرزها را از بین برده و فاصله‌ها را کاهش داده‌اند. از دیگر مزایای این فروشگاه‌ها باید به تسهیل روند خرید کالا از طریق صرفه‌جویی در وقت اشاره کرد. البته باید یکی از بهترین مزایای ظهور فروشگاه‌های آنلاین را امکان جستجو برای خرید یک کالا با بهترین قیمت در بین فروشگاه‌های متعدد بدون صرف زمانی نظیر جستجو در فروشگاه‌های فیزیکی عنوان کرد. شهر فافا نیز یکی از فروشگاه‌های اینترنتی است که زمینه‌ی اصلی فعالیت آن، عرضه محصولات الکترونیک است.

فروشگاه اینترنتی فافا گجت‌های الکترونیکی متعددی را به فروش می‌رساند که از جمله‌ی آن‌ها باید به لپ‌تاپ، تبلت، گوشی‌های هوشمند، لوازم بازی، تجهیزات شبکه و رایانه و قطعات کامپیوتری در کنار لوازم صوت و تصویر اشاره کرد. مجموعه‌ی شهرفافا سابقه‌ای ۱۹ ساله دارد که به مناسبت آغاز ۱۹اُمین سال فعالیتش، تخفیف‌هایی را برای خریداران محصولات در فروشگاه آنلاین در نظر گرفته است.

شهر فافا در شرایطی به ارائه‌ی تخفیف برای محصولاتش اقدام می‌کند که نوسانات شدید نرخ ارز بر کسی پوشیده نیست و شماری از فروشگاه‌ها و مراکز عرضه‌ی کشور فعالیت‌های خود را به حالت تعلیق درآورده‌اند.

شهرفافا در نظر دارد تا تخفیف‌های خود را به مرور و برای محصولات مختلف خود اعمال کند. شهر فافا در نظر دارد تا در مرحله‌ی اول تخفیف‌ها، سه مدل لپ‌تاپ خود را با تخفیف به فروش برساند که در ادامه می‌توانید اطلاعات این لپ‌تاپ‌ها را به همراه قیمت مشاهده کنید.

هر سه مدل لپ‌تاپ بالا شامل گارانتی اصلی است. همچنین باید به ارسال رایگان کالا به هر نقطه از ایران توسط شهر فافا اشاره کرد. خریداران فرصتی ۱۰ روزه در اختیار دارند تا کالای خریداری شده را تست کرده و در صورت نیاز به تعویض آن را در بازه‌ی ۱۰ روزه‌ی تعیین شده به فافا ارسال کنند.





استارتاپی برای حل مشکل اینترنت آمریکا

۲۴ میلیون آمریکایی در مناطق روستایی هنوز به اینترنت پرسرعت دسترسی ندارند و استارتاپی قصد دارد این مشکل را در مناطق فراموش شده حل کند.

داستان از جایی آغاز می‌شود که جیمی کار، بنیان‌گذار استارتاپ All Points Broadband در سال ۲۰۱۲ برای تعطیلات به منزل والدین خود در میشیگان سفر کرد. او در طول سفر به دلیل سرعت پایین اینترنت نتوانسته بود با همکار خود در شرکت حقوقی واشنگتون کنفرانس تلفنی برقرار کند.  بنابراین تعدادی آنتن خرید و پهنای باند اینترنت خودشان و تعدادی از همسایه‌ها را افزایش داد. او متوجه شد علاقه و اطلاعات زیادی در این زمینه دارد و از کارش استعفا داد تا دنبال کار مورد علاقه‌ی خود برود.

جیمی یکی از همکاران قدیمی خود به نام ایگل اسکات را استخدام کرد و تصمیم گرفت خدمات اینترنت پرسرعت را وارد مناطق روستایی کند. لازمه‌ی انجام این کار نصب آنتن روی برج‌های مخابراتی یا حتی سقف منزل مشتری‌ها بود و پهنای باند اینترنت مردم منطقه را حدود ۵۰ برابر افزایش داد. این پروژه‌ی جانبی کوچک با افزایش سرعت اینترنت منطقه و افزایش رونق کسب‌وکار مردم، به استارتاپی با هدف تأمین اینترنت پرسرعت برای ۲۴ میلیون آمریکایی تبدیل شد. در ادامه داستان راه‌اندازی این استارتاپ را از زبان بنیان‌گذار آن می‌خوانیم.

بعد از جدایی پدر و مادرم از هم، من و برادم خانه‌ی ییلاقی خانواده در منطقه‌ی روستایی شمال میشیگان را از پدرم خریدیم. تا پیش از راه‌اندازی این استارتاپ من وکالت می‌کردم و برادرم مشاور بود به همین دلیل ارتباط نزدیکی با یکدیگر داشتیم. از طرفی تأمین کننده‌ی اینترنت منطقه ارتباط ماهواره‌ای بود که محدودیت انتقال داده داشت، قابل اعتماد نبود و تأخیر بسیار بالایی داشت به طوری که نمی‌توانستم با همکارانم تماس ویدئویی برقرار کنم. بنابراین من و برادرم نمی‌توانستیم اقامت طولانی در خانه‌ی ییلاقی داشته باشیم زیرا با این وضعیت اینترنت امکان کار کردن برایمان مهیا نبود.

all points broadband

از آنجایی که لازمه‌ی اختراع& احساس نیاز است، تحقیقات گسترده‌ای انجام دادیم و با تکنولوژی جدیدی به نام وایرلس فیکس آشنا شدیم. در این تکنولوژی رادیوهای برقرار کننده‌ی اتصال هر دو ثابت هستند، برخلاف تلفن موبایل که یکی از دو رادیو حرکت می‌کند. ما در تحقیقات خود متوجه شدیم چند سالی از پیدایش این تکنولوژی می‌گذرد و درنتیجه تجهیزات آن ارزان شده، قابل اعتماد بوده و استفاده از آن آسان است. همچنین متوجه شدیم شرکت‌های زیادی در سراسر دنیا از این تکنولوژی استفاده می‌کنند اما هیچ‌کدام نزدیک به ما نیستند.

درنهایت تصمیم گرفتیم خودمان چنین شرکتی راه‌اندازی کنیم. ما نزد ۲۰ نفر از دوستان و همسایه‌هایمان در میشیگان رفتیم تا برای جذب سرمایه کمک بگیریم و همه بلافاصله از پیشنهاد ما استقبال کردند. ما یک سال کارمان را به صورت آزمایشی انجام دادیم و ۳۰ مشتری داشتیم. اغلب مردم منطقه مشکل مشابهی داشتند و کار ما جواب داده بود. با برادرم صحبت کردم و گفتم اگر علاقه‌ای به ادامه‌ی این کار داشته باشد از کارم استعفا می‌دهم تا تمرکز بیشتری روی این کار بگذارم و او موافقت کرد.

all points broadband

ما در حال حاضر بیش از ۲۰ هزار مشتری داریم که روز به روز به تعداد آن‌ها اضافه می‌شود. اینترنت پرسرعت بازار بزگی دارد زیرا حدود دو سوم مردم دنیا هنوز استفاده از اینترنت پرسرعت را تجربه نکرده‌اند. ارتباطات بی‌سیم جهش بزرگی در پیشرفت تکنولوژی ایجاد کرده و مزایای زیادی دارد.



https://www.zoomit.ir/2018/9/9/286560/startup-high-speed-internet--rural-america/

نتیجه‌ی نظرسنجی: معرفی کرین 980 و اکسپریا XZ3 مهم‌ترین اتفاقات ایفا 2018

برگزاری نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ ما را بر آن داشت تا مهم‌ترین اتفاقات این رویداد بزرگ در شهر برلین را در نظرسنجی زومیت به رأی بگذاریم.

ایفا بزرگ‌ترین رویداد مرتبط با فناوری در اروپا و یکی از مهم‌ترین رویدادهای این عرصه است که به‌صورت سالانه در کشور آلمان برگزار می‌شود. دنیای گوشی‌های هوشمند روز به روز در حال فاصله گرفتن از ایفا است و شرکت‌ها بیشتر به برگزاری رویدادهای اختصاصی خود روی آورده‌اند؛ از این رو هیجان چنین نمایشگاه‌های بزرگی برای علاقه‌مندان به گوشی‌ها رو به افول می‌گذارد. در نظرسنجی هفته‌ی گذشته ۳۳.۶۸ درصد از کاربران معرفی اکسپریا ایکس زد ۳ سونی را مهم‌ترین اتفاق هفته‌ی ایفا می‌دانند؛ نکته‌ی جالب دیگر اختصاص ۳۳.۶۸ درصد از آرای دیگر به رونمایی از تراشه‌ی کرین ۹۸۰ هواوی بود که بدین‌ ترتیب این دو با کسب میزان یکسانی از آرا مهم‌ترین اتفاقات ایفای ۲۰۱۸ از نظر کاربران زومیت انتخاب شدند. در نظرسنجی هفته‌ی گذشته هفت گزینه‌ی زیر به رأی گذاشته شدند:

  • معرفی کرین ۹۸۰ به عنوان اولین تراشه‌ی هفت نانومتری دنیای موبایل
  • معرفی اکسپریا ایکس زد ۳ سونی
  • اولین تلویزیون اولد 8K دنیا
  • معرفی پردازنده‌های ویسکی‌لیک و امبرلیک اینتل
  • اولین تلویزیون کیولد 8K دنیا
  • معرفی لپ‌تاپ‌های جدید لنوو
  • معرفی لپ‌تاپ‌های جدید سری سوئیفت ایسر

اما ایفای امسال همانند سال‌های گذشته میزبان تعداد زیادی از لپ‌تاپ‌های جدید بود؛ سری سوئیفت ۷ ایسر جذاب‌ترین محصول این شرکت در ایفا بود و دو سری سوئیفت ۳ و سوئیفت ۵ نیز با تغییرات زیاد به‌روزرسانی شدند. ایسوس نیز محصولات متفاوتی از سری ذن‌بوک را همراه خود به برلین آورده بود. سری جدید لپ‌تاپ‌های یوگا، تینک‌پد ایکس وان اکستریم و لپ‌تاپ‌ مبتنی بر معماری آرم لنوو نیز از دیگر محصولات مهم به نمایش درآمده در ایفای امسال بودند. گزینه‌های مرتبط با معرفی لپ‌تاپ‌های جدید با کسب کم‌ترین آرا، کم اهمیت‌ترین اتفاق ایفا از نظر کاربران زومیت شناخته شدند.

تلویزیون‌های 8K اولین حضور عمومی خود در نمایشگاه‌های فناوری را در ایفای ۲۰۱۸ تجربه کردند. ال‌جی نخستین اولد 8K دنیا را در ایفا به نمایش گذاشت و سامسونگ نیز اولین تلویزیون QLED خود را به برلین آورده بود. هیچ‌یک از این دو شرکت کره‌ای اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه‌ی تلویزیون‌های 8K خود اعلام نکرده‌اند. توشیبا نیز دیگر شرکتی بود که اولین تلویزیون مجهز به پنل 8K خود را در ایفا معرفی کرد. به ترتیب ۱۰.۷۱ و ۷.۹۴ درصد آرا تلویزیون OLED و QLED کره‌ای‌ها را بهترین محصولات معرفی شده دانسته‌اند. پردازنده‌‌های کم مصرف ویسکی‌لیک و امبرلیک اینتل نیز دیگر محصولات مهم معرفی شده در ایفای امسال بودند که با ۸.۸۱ درصد آرا چهارمین انتخاب کاربران محسوب می‌شوند. در ادامه می‌توانید نمودار دایره‌ای نتایج این این نظر سنجی را در ادامه مشاهده کنید:

نتیجه نظرسنجی ایفا ۲۰۱۸

نمایشگاه ژنو


پوشش گسترده‌ی زومیت از

نمایشگاه IFA 2018

یکی از مهم‌ترین رویداد‌های فناوری جهان


زومیت

ورود بیگ دیتا به صنعت داروسازی؛ زمینه‌ساز توسعه داروهای شخصی‌سازی

تکنولوژی در حال ورود به صنعت داروسازی است و پیش‌بینی می‌شود در آینده به هر بیمار براساس ساختار ژنوم شخصی، داروی شخصی‌سازی شده تجویز شود.

صنعت جهانی داروسازی «Big Pharma» با وجود هزینه‌‌های بسیاری که به تحقیقات اختصاص می‌دهد، نتوانسته است پیشرفت علمی قابل توجهی در چند سال اخیر داشته باشد؛ اما ورود بیگ دیتا یا کلان داده به این صنعت نه‌تنها امکان پیشرفت را مهیا می‌کند، بلکه سرمایه‌گذاران را نیز به این صنعت علاقه‌مند خواهد کرد.

شرکت GlaxoSmithKline، غول داروسازی بریتانیا به‌تازگی خبر از تغییرات اساسی در بخش تحقیق و توسعه‌ی خود داده است، این شرکت قصد دارد با استفاده از تحلیل داده، تمرکز بیشتری روی پیدا کردن ارتباط سیستم ایمنی و بیماری‌های انسانی بگذارد. تصمیم اخیر غول بریتانیایی صنعت داروسازی، تحولات بزرگی در این صنعت و فرصت‌های بزرگ برای سرمایه‌گذاران را نوید می‌دهد. دانشمندان این شرکت با مطالعه‌ی پرونده‌ی ژنتیکی بیماران قصد دارند علت بروز هر بیماری را ریشه‌یابی کنند.

از طرفی فناوری اطلاعات با سرعت بالایی در حال رشد است. محققان هر روز از فناوری یادگیری ماشین و هوش مصنوعی برای پیدا کردن الگوهایی در داده استفاده می‌کنند که تا چند دهه‌ی پیش، بشر هیچ ایده‌ای از وجود آن‌ها نداشت. شاید با نگاه اول این‌طور به نظر برسد که فناوری جدید تنها در زمینه‌ی ساخت اتومبیل‌های خودران یا اتوماتیک‌سازی کارخانه‌ها استفاده می‌شود؛ اما پیشرفت‌های جدید روی هر بخشی قابل اعمال است.

صنعت داروسازی و کشف دارو پتانسیل خوبی برای استفاده از فناوری جدید دارد؛ زیرا در چند سال اخیر رشد چشمگیری نداشته است، با این حال تحلیل‌گران حتی برای پنج سال آینده نیز تغییر بزرگی پیش‌بینی نکرده‌اند. آن‌ها معتقدند تا سال ۲۰۲۲ علم پزشکی قابل پیش‌بینی، پیش‌گیری، شخصی‌سازی شده و مشارکتی خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود تا چند سال آینده، به هر بیمار براساس ساختار شخصی داروی شخصی‌سازی شده تجویز شود. همچنین دانشمندان داده از هوش مصنوعی برای پیدا کردن بیومارکرهایی (نشان‌گرهای زیستی) در مدل‌های الگوریتمی استفاده می‌کنند که تا پیش از این قابل مشاهده نبوده است.

pharmaceutical

شرکت GSK قصد دارد با تحلیل داده‌ها به درک بهتری از سیستم ایمنی بدن برسد و نسل جدیدی از پیشرفت‌های علمی و داروهای جدید را ارائه دهد، این شرکت سرمایه‌ی ۳۰۰ میلیون دلاری از یک شرکت کالیفرنیایی واقع در سیلیکون‌ولی دریافت کرده است. شرکت سرمایه‌گذار تا به‌حال بیش از پنج میلیون اطلاعات ژنومیکی جمع‌آوری کرده و نخستین همکاری این دو شرکت، تحقیق روی بیماری پارکینسون خواهد بود.

کشف دارو، علمی پر هزینه و مبهم است. نتیجه‌ی تحقیقات نشان می‌دهد که تنها ۱۰ درصد داروهای در حال توسعه در نهایت به دست بیماران خواهد رسید؛ اما شرکت GSK با ترکیب تحلیل داده در پروژه‌های کشف دارو قصد دارد کمیت پروژه‌ها را کاهش و کیفیت خروجی کار را افزایش دهد.

طبق گزارش‌ها به‌طور متوسط سهام شرکت‌های بزرگ فعال در صنعت داروسازی در ۱۲ ماه گذشته حدود ۱۶ درصد بازدهی داشته است و به‌زودی شاهد ورود سرمایه‌گذاران به این صنعت خواهیم بود؛ با این حال بهترین راه برای همراه شدن با ترند مورد بحث، ساختن ماشین‌ها یا فرآیندهایی است که اطلاعات ژنوم انسان را جمع‌آوری کند. در حال حاضر شرکت‌های بزرگی در این زمینه فعالیت می‌کنند. به‌عنوان مثال شرکت Illumina یکی از بهترین شرکت‌های سازنده‌ی دستگاه توالی‌یاب DNA است که محصولات آن در شرکت‌های داروسازی، سازمان‌های آموزشی و تحقیقات بالینی استفاده می‌شود، این شرکت در سال ۲۰۱۷ با افزایش فروش ۱۴.۸ درصدی، حدود ۲.۷۵ میلیارد دلار فروش داشته و ارزش سهام آن چند برابر شده است.

pharmaceutical

شرکت Thermo Fisher Scientific یکی دیگر از شرکت‌های فعال در زمینه‌ی تولید نرم‌افزارهای تحلیلی و تحلیل عکس است که محصولات آن توسط شرکت‌های داروسازی، دولت، دانشگاه‌ها و آزمایشگاه‌های تحقیقاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، این شرکت با رشد ۱۴.۵ درصدی در سال ۲۰۱۷، حدود ۲۰.۹ میلیارد دلار ارزش‌گذاری شده است. هر دو شرکت از بهترین‌ها بوده و در حال توسعه‌ی محصولات خود هستند.

صنعت داروسازی با تحلیل کلان داده، گام بزرگی در جهت کشف داروهای جدید برداشته است و به زودی شاهد پیدایش داروهای شخصی‌سازی شده با توجه به ژنوم هر بیمار خواهیم بود. سرمایه‌گذاران نیز در چند سال اخیر توجه ویژه‌ای به این صنعت داشته‌اند؛ بنابراین تحولات بزرگی در صنعت داروسازی رخ خواهد داد.

زومیت