آموزش نوین سئو و تکنیک ها

آموزش تکنیکال سئو

آموزش نوین سئو و تکنیک ها

آموزش تکنیکال سئو

بهترین روش نصب قالب وردپرس

آموزش نصب قالب وردپرس یکی از سوالات رایج دوستانی است که تازه سایت شان را با وردپرس راه اندازی کرده اند. ما در این مقاله به صورت کامل به انواع روش های نصب قالب وردپرس به صورت دستی پرداخته ایم. شما پس از خواندن این مقاله می توانید هر نوع قالبی را که خواستید بر روی وب سایت وردپرس تان نصب کنید.

آموزش نصب قالب وردپرس

ابتدا باید مشخص شود قالب وردپرسی تان جزء کدام یک از دسته های زیر است. به دلیل اینکه روش های مختلفی برای نصب قالب وجود دارد. و سپس نسبت به نصب قالب با روش دلخواه اقدام نمایید. ما در همین مطلب به توضیح هر روش به صورت جداگانه پرداخته ایم.

  • ۱- قالب های موجود در مخزن وردپرس.
  • ۲- قالب های سفارشی (روش مرسوم، شامل قالب هایی است که معمولا از مارکت هایی مثل ژاکت یا فارست خریده اید. و یا تیم هایی مانند ما برای تان اختصاصی طراحی کرده اند و… .

روش اول : قالب های موجود در مخزن وردپرس

وردپرس به صورت پیشفرض دارای یک مخزن است که در آن قالب ها و افزونه های مختلف وردپرسی خیلی زیادی وجود دارد. بدین منظور ابتدا باید وارد قسمت مدیریت وب سایت (پیشخوان وردپرس) شوید > سپس مراجعه به قسمت نمایش > پوسته ها . (مطابق تصویر زیر).

اکنون بر روی افزودن پوسته تازه کلیک کنید. حالا در اینجا آخرین قالب ها را مشاهده می کنید.  برای استفاده از آن ها بر روی وب سایت خود کافی است موس را روی هر کدام از آن ها برده و پس از مشاهده پیش نمایش بر روی دکمه نصب کلیک کنید.

لازم به ذکر است در قسمت صافی می توانید قالب هایی با فیلتر دلخواه مشاهده کنید. مثلا تنظیمات نمایش را طوری انجام دهید که در لیست فقط قالب های فروشگاهی ، آموزشی یا شرکتی و… نمایش داده شوند. و از بین آن ها هر کدام را که خواستید برای وب سایت تان انتخاب کنید.

آموزش نصب قالب وردپرس

روش دوم : قالب های سفارشی (روش مرسوم)

حالا نوبت به روش مرسوم می رسد. در این روش شما به هر طریق ممکن صاحب یک قالب با پسوند .zip هستید. (فرقی نمی کند که از سطح اینترنت به صورت رایگان دانلود کرده اید ، از مارکت های وردپرسی خریده اید یا برای تان به صورت اختصاصی طراحی کرده اند.)

کافی است به پیشخوان وردپرس مراجعه کنید > قسمت نمایش > پوسته ها > افزودن پوسته تازه > بارگزاری پوسته و از قسمت Browse … فایل تان را در سیستم انتخاب کنید (پسوند فایل قالب حتما باید .zip) باشد. رو روی هم اکنون نصب کن کلیک کنید. و در نهایت بر روی فعال کردن کلیک کنید.

آپلود قالب وردپرس

بعضا ممکن است با پیغام خطایی مبنی بر اینکه حجم فایل شما از حد مجاز بیشتر است مواجه شوید که برای در اینصورت می بایست فایل را مستقیما از طریق هاست تان نصب کنید.

بدین منظور ابتدا وارد هاست تان شوید و بر روی File manager کلیک کنید و سپس وارد مسیر زیر شوید :

public_html/wp-content/themes

حالا بر روی گزینه upload کنید کنید و پس از آپلود فایل قالب و خارج نمودن آن از حالت فشرده به پیشخوان وردپرس > نمایش مراجعه کنید و در بین قالب های موجود پس از پیدا کردن قالب جدیدتان آن را فعال کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.