آموزش نوین سئو و تکنیک ها

آموزش تکنیکال سئو

آموزش نوین سئو و تکنیک ها

آموزش تکنیکال سئو

نسخه لهستانی از فورد موستانگ GT، معرفی شد

شرکت KHM موتور لهستان از پروژه خودروی سفارشی فورد موستانگ جی‌تی ورشو خبر داد، که با بهره‌گیری از طرح چراغ‌های عقب AMG GT ساخته می‌شود.

آن‌چه ما به عنوان کوپه فورد موستانگ جی‌تی (Ford Mustang GT Coupe) مدل ۲۰۱۶ می‌شناسیم، در قالب یک پروژه سفارشی با الهام از خودروی FSO ورشو M20 متعلق به دهه ۱۹۵۰ میلادی تولید شده است. مدل کلاسیک GAZ M-20 Pobeda متعلق به خودروساز کوچکی در شوروی سابق بود؛ خودرویی که به عنوان اولین مدل تولید انبوه در لهستان و پس از جنگ جهانی دوم ساخته شد. پابیدا (Pobeda) به معنی پیروزی، نمادی از افتخار این کشور در دوران پس از جنگ جهانی دوم به شمار می‌رفت که البته با استقبال بازار اروپا مواجه نشد.

Ford Mustang Warszawa M20 GT / فورد موستانگ ورشو M20 جی‌تی

فورد موستانگ GT ورشو، ادای احترام مدرنی به گذشته لهستان است که توسط شرکت خودروسازی KHM موتور تولید می‌شود. این شرکت در سال ۲۰۱۳ با هدف ساخت خودروهای قدیمی و بازگشت به سبک طراحی کلاسیک، تاسیس شد. مردم لهستان نمی‌توانند تعداد زیادی ورشو M20 جی‌تی در خیابان‌ها ببینند؛ زیرا این شرکت قصد دارد هر سال تنها ۱۰ دستگاه به فروش برساند، که با بهره‌گیری از طرح چراغ‌های عقب مرسدس بنز AMG GT ساخته می‌شوند.

Ford Mustang Warszawa M20 GT / فورد موستانگ ورشو M20 جی‌تی

این شرکت همچنین به طور گسترده‌ای فضای داخلی فورد موستانگ را اصلاح کرده است تا دارای یک کنسول مرکزی جدید طراحی شده با صفحه نمایش بزرگ باشد. همچنین به نظر می‌رسد که تقریبا در همه جا از چرم کرمی استفاده می شود و تنها دو دریچه هوای مرکزی به جای پیکربندی سه خروجی، وجود دارد. قسمت بالایی داشبورد فورد موستانگ GT ورشو تغییر کرده است، در حالی که بسیاری از کنترل‌های فیزیکی برای جا دادن به صفحه نمایش بزرگ حذف شده‌اند.

Ford Mustang Warszawa M20 GT / فورد موستانگ ورشو M20 جی‌تی

قدرت این خودرو از پیشرانه تنفس طبیعی ۵.۰ لیتری خورجینی هشت سیلندر فورد موستانگ جی‌تی گرفته می‌شود که قادر است، قدرت ۴۲۰ اسب بخار تولید کند.

نکته جالب این که KHM موتور اعلام کرد خودروی ورشو M20 GT با نشان و لوگوی فورد موستانگ وارد بازار خواهد شد. هرچند که این موضوع می‌تواند به عنوان تائید موافقت فورد با تولید تلقی شود، اما بیضی آبی تاکنون واکنش مثبتی به این موضوع نشان نداده است. شرکت فورد در پاسخ نامه‌ای برای صحت خبر، این‌طور نوشت:

در ارتباط با اطلاعات موجود در رسانه‌ها درباره همکاری ادعایی شرکت KHM موتور لهستان و فورد اروپا برای اجرای پروژه ورشو M20 GT، اعلام می‌کنیم که هیچ قراردادی در ارتباط با همکاری فورد امضا نشده است. استفاده این شرکت از لوگوی فورد در وب سایت KHM موتور لهستان و ارائه اطلاعاتی درباره این همکاری، بی‌اساس و غیرقانونی است.

اگرچه سرنوشت فورد موستانگ جی‌تی ورشو هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما KHM موتور امیدوار است، محصول خودر را در آینده نزدیک راهی بازار کند.



https://www.zoomit.ir/2018/9/9/286619/warszawa-m20-gt-revealed/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.